Inul bate peștele!

Datorită conținutului mare în acizi grași polinesaturați Omega-3, fibre și antioxidanți, semințele de in sunt considerate un „superaliment” și o alternativă excelentă la uleiul de pește și carnea de somon. 
- Au efect ușor laxativ, stimulând digestia și ajutând la eliminarea toxinelor din organism. Utile împotriva inflamațiilor tubului digestiv și constipației.
- Consumul de semințe de in combate inflamația vezicii urinare (cistita) și litiaza renală.
- Stimulează funcția arterială, fluidifică sângele și reduce riscul apariției bolilor cardiovasculare. 
- Reduc nivelul colesterolului „rău”. 
- Echilibrează nivelul zahărului din sânge, fiind utile în dieta diabeticilor.
- Antioxidanții din compoziție conferă semințelor de in calitatea de „arme antitumorale”; acestea opresc dezvoltarea celulelor canceroase, împiedicându-se să se atașeze de celulele sănătoase ale corpului.
- Asigură sănătatea oaselor.
- Acizii grași Omega-3 scad pofta de mâncare și stimulează arderea caloriilor.

Mod de utilizare:
1.
2 lingurițe (sau linguri, după caz) pe zi, din care una înainte de culcare
2. Infuzie: peste 1 linguriță semințe de in se adaugă un pahar cu apă clocotită; se lasă în repaus 30 de minute, apoi se strecoară. Se beau1-2 căni/zi, oricând în timpul zilei.

Ingrediente: semințe de in (Linum usitatissimum)

Favisan produs

Categorie: Condimente


PRET:

200 g5.40 RON